dålig uppdatering för att jag inte har en data och är inte hemma ännu

som sagt, rubriken säger sitt.
inte kunnat blogga pågrund av att jag inte hyaft någon egen data,
är just nu hemma hos mina kusiner,
så lånar en laptop där, men det funkar ändå segt med uppdatering och bilder..
kommer tusentals bilder på söndag, & min kära läsare orkar la vänta tills dess ?

idag drar jag & oliver in till kba och träffar frida,
vet inte vad vi hittar på, men till kvällen så drar jag & frida till åsa (?)
BEROR PÅ, men vi ska iallafall träffa jossä.

igår åkte jag hem till mej en stund och tog det lungt och träffa en
sedan stack jag till billdal och åt mat,
och vidare till kba och träffa oliver, tobias hammar, matcus settergren, albin tjernberg (kanske någon mer)
frida kom senare, så träffa jag även jimmy ,

ska försöka att uppdatera varje dag, så kolla bloggen

puss /f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0