kba idag igen


en bild på mej och en underbar vän
tagen när vi va som närmast, jag älskar dej

först blev det match på morgonen,
sen på dagen blev det ett års kalas hos lillkusinen,
sen kungsbacka för att träffa massa,
va med leo, felix, anton, marcus, jimmy, gurra,frida osv..

nu sitter jag i mitt rum & dricker cola (vilket jag igentligen hatar, men vi har så mycket hemma...)
ska snart pumsa i säng, har nämligen träning tidigt imorgon,
sen blir det leka med frida & nog dra en sväng med moppen (?)
men vi hörs imorgon (idag igentligen)

puss /f

Kommentarer
Postat av: luudddää

fan du är nuderbar bruden , borde finnas fler som dej!

hoppas du inte är arg eller nånting sånt på mig för det är det värsta jag vet <3

2010-08-22 @ 21:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0