sista dagen på sommarlovet & den va grym

börja med att lilla jag drog med min famlj & kusinerna samt deras kompis till båten,
drog ut till en ö och lämna av vissa sedan satte jag mej i badringen & drog iväg,
aldrig skrattat så jävla mycket,
va helt gryymt!
fast lite känns det i rumpan nu efter.. ;)

efter det så kom jag hem vid fem & duscha, platta håret, smink osv
satte mej på bussen påväg till kungsbacka,
mötte josefine & ellen,
träffa även leo & dom ,
han åker ju till danmark imorgon så blev ett litet hejdå,
kommer sakna pojken

imorgon är det skola ,buhu
efter skolan ska jag till åsa eller fota med becca,
så kommer isåfall kommer det massa bilder!

puss /f





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0