visssa svar från frågestunden

från anonym,
vilka av dina älskare kysser bäst?
ehm.. bengt? nej men jag har inga älskare ;)

från rebecca,
diggar din målning runt ögat på din header, har du gjort den själv?
ja den har jag gjort själv, bara att ta kajal och göra prickar ;)
hehehe


från rebecca,
vill du bli en stor bloggerska, typ som kissie ?
jag bloggar för att det är kul, det är därför det kanske inte blir så många inlägg hela tiden,
bloggar när jag har lusten & orken,

så det finns nog inte så stor chans att jag blir som kissie ;)

från rebecca
går du på insida eller utsida på killar ?
självklart går jag på insidan,
fast som många säger, utsidan ger insidan en chans,
vilket man ofta ändå tänker på, (som nog inte är så bra)


från rebecca
vem av dina vänner står dej närmast just nu?
det är helt klart frida rydenfors,
en vän som alltid ställer upp & alltid visat att hon finns i alla lägen,
älskar flickan

från anonym
din favorit mat?
hm.. oxfilé med pepparsås & pommes frittes helt klart!

från anonym
cola eller fanta eller sprite?
fanta!

från anonym
mobil eller data?
data, man kan ju få kontakten med alla sina vänner (iallafall dom flesta) genom msn/bdb/facebook

från anonym
vad använder du för smink?
kan snart lägga upp ett nytt inlägg om vad jag använder för produkter osv!

från anonym
hur fin tycker DU att du är mellan 1-10? svara ärligt.
helt ärligt så tycker jag inte att jag är ett dugg fin,
max en 2a

från anonym
vill du sats på din blogg typ leva på den ??
som jag svara inann, jag bloggar för att det är kul
så kommer nog inte så långt (haha)

från anonym
vilken top av dina tycker du mest om ?
förstår inte riktigt frågan, men antar att du menar kläder ?
isf så gillar jag mest denna tröjan som jag har på bilden
man ser tyvärr inte så mycket (klicka på bilden för att den ska bli större)


från anonym
vad är det som har hänt mellan dig & moa? <3
det är en typisk fråga jag inte tar i bloggen

från anonym
vad har du för bakrundbild på din data :)?
sitter inte på min data nu, men denna på min egna


från anonym
kan inte du ta kort på ditt rum och sen lägga upp i din blogg, vill gärna se hur ditt rum ser ut ? (:
haha, jodå det kan jag,
men jag tror jag snart ska fixa mitt rum igen, ;)
men kan göra ett inlägg med bilder (eller bild) på mitt rum

svara bara på vissa fråger i frågestunden nu,
resten tyckte jag inte va pasande
njuuut,

puss /f

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0