hru jag och min syster underhåller varann!

bildbomb kommer nu!





jag älskar dej


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga den utanför för ska ha den på morgonen, visst jag åker bil men ändå.

lägg den bara precis utan för dörren så tar jag den bara. snälla?

2010-10-13 @ 19:56:00
URL: http://pvaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit samma ta med den bara imorgon, för behöver den imorgon. så ge den imorgon på morgonen till alexandra så jag kan få den i morgon då.



vet att det är dumt, men om du vill ha skjuts imorgon så åker vi åtta.. bara om du vill, du behöver inte svara. men om du isf vill kan du la antligen kommma ner åtta elr ringa mig, men antagligen vill du inte, tänkte bara eftersom det är kallt på morgonen. ville bara vara snäll men du behöver inte alls. men nu ska jag duscha hejdå. ha de bra filippa

2010-10-13 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0